Gazetka Lidl - 2.11.2020 - 4.11.2020 - strona 30 - GAZETKA NIEAKTUALNA *

1 ... 30 ... 57
Gazetka Lidl - 2.11.2020 - 4.11.2020 - Produkty w akcji - camembert, Zott, ser, twaróg, mozzarella, Monte. Strona 30.
1 ... 30 ... 57

Przejrzyj gazetkę Lidl, która jest aktualna od 2.11.2020 do 4.11.2020, żeby sprawdzić najnowsze oferty. Na stronie 56 aktualnej gazetki, znajdziejsz najlepsze produkty z kategorii Hipermarkety i supermarkety. Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze podczas kolejnych zakupów w Lidl, nie zapomnij przejrzeć cały katalog od strony numer 1 do strony 56. Jeśli chcesz kupować z głową i zaoszczędzić podczas kolejnych zakupów w sklepach Lidl, nie przegap najnowszego katalogu pełnego niesamowitych cen i świetnych okazji. Odwiedzaj codziennie portal Twoja Gazetka, żeby się upewnić, że nie przegapisz żadnych świetnych promocji oferowanych przez Twoich ulubionych sprzedawców.

* Dotyczy tych sklepów Lidl:
Zobacz więcej

Produkty w tej gazetce

 
 
OD PONIEDZIAŁKU, 02.11 Do WYCZERPANIA ZAPASÓW WIĘKSZE ZAKUPY TYDZIEŃ WIĘKSZE OSZCZĘDNOŚCI Pilos 100 g gratis XKIL. XXL. X SER 1173 SAŁATKOWY PILOS aż 3x 200 g Ser Pilos 00 SMAK sałatkowy, XXL 3x 200 g/1 opak. 1 kg - 19,55 * w porównaniu z serem salatkowym Pilos, 200 g Twaróg Krajānka XOKL3X 200 XL 3x 200 półtlusty 200 -20%* KL XXL. Hat nR -20%* ria Lovilio 389 789 MOZZARELLA aż 250 g LOVILIO 1kg PILOS Mozzarella, XXL 250 g/1 opak. 100 g-1,56 *w porównaniu z Mozzarella Lovlio, 125 g Twaróg półttusty, krajanka, XXL 1 kg/f opak. * w porównaniu z twarogiem póttustym, krajanka Pilos, 400 g XKIL. Chéne d'argent XXL 12x55 CLOT Monte Camembert aż 275 g Classic XXL -20% Monte 699 789 CHÊNE D'ARGENT Camembert, XXL 275 g/1 opak. 1 kg - 25,42 ZOTT Monte, XXL 12 x 55 g/1 opak. 12x 55 g 1kg-195 275g * w porównaniu z Zott Monte, 6 x 55 g XCKL, XCKL. KL LIDL XIL XCKL. X 30 R 45/20 KIL Cena produttow bezdekoracjl. Artykuly znajdują slę wasortymencle do wyczerpanta zapasow. Znai firmowe l towarowe naletą do Ich wtaścklett. Sprzedat produktow tylko w floscdach det allcznych.

Lidl gazetki

NAJ gazetki