Gazetka Lidl - 27.09.2018 - 30.09.2018 - strona 30 - GAZETKA NIEAKTUALNA

1 ... 30 ... 33
Gazetka Lidl - 27.09.2018 - 30.09.2018 - Produkty w akcji - mus, karma mokra dla kotów, Purina. Strona 30.
1 ... 30 ... 33

Przejrzyj gazetkę Lidl, która jest aktualna od 27.09.2018 do 30.09.2018, żeby sprawdzić najnowsze oferty. Na stronie 32 aktualnej gazetki, znajdziejsz najlepsze produkty z kategorii Hipermarkety i supermarkety. Jeśli chcesz zaoszczędzić pieniądze podczas kolejnych zakupów w Lidl, nie zapomnij przejrzeć cały katalog od strony numer 1 do strony 32. Jeśli chcesz kupować z głową i zaoszczędzić podczas kolejnych zakupów w sklepach Lidl, nie przegap najnowszego katalogu pełnego niesamowitych cen i świetnych okazji. Odwiedzaj codziennie portal Twoja Gazetka, żeby się upewnić, że nie przegapisz żadnych świetnych promocji oferowanych przez Twoich ulubionych sprzedawców.

Produkty w tej gazetce

 
 
OD CZWARTKU, 27.09 DO NIEDZIELI, 30.09LUBWYCERPANIA ZAPASOw gakosé PURIN PURINA w WYJATKOWYCH ON NE PURINA ONE BIFEnsIs INDOOR FORMULA ADULT -23% 12,99 85 g 229 GOURMET Gold GOURMET erm tunáke GOURMET GOLD Karma mokra dla kota Gol tróbką skurete 800 g GOURMET Gold PURINA ONE Karma sucha dla kota* 800 g/1 opak 1 kg= 12,49 r różne rodzaje 100 8 2.69 en z Krölkiem Nyúllal sa różne rodzaje MAMY KOTA NA PUNKCIE WYSZCZEKANYCH ORLANDO ORLANDO 100 g HCHICKEN ORLANDO Karma mokra MUS dlia psa tw saszetkach 100 g1 opak. róžne rodzaje różne rodzaje ORLI PASKI MIE ORLAND Z DROBIEM PASKI MIESNE Oróżne rodzaje 169 WOŁOWI 399 COSHIDA Karma pełnoporcjowa dla kota 85 g, 90 g/1 opak różne rodzaje 100 g = 1,99/1,88 ORLANDO 20 Snaki dla psa* 100-200 g/1 opak różne rodzaje 100 g 2,00-3,99 oshida 20 * Produkt dostępny w wybranych sklepach. Zapytaj o szczegóły przez formularz kontaktowy na stronie: www.lidl.pl/kontakt 30 R 39/18 Cana produktow bez dekoracji. Artykuly znajdują sig w asortymencie do wyczerpania zapasdw. Znaki firmowe i towarowe naleą do ich wlaścicieli. Sprzedaż produk tow tylko w ilościach detalicznych.

Lidl gazetki

NAJ gazetki