Dlaczego Polacy pokochali sushi?
Choć w Polsce sushi stało się popularne stosunkowo późno, bo dopiero w latach
90-tych, obecnie jest jednym z najchętniej zamawianych dań. Dotychczas uchodziło
za danie ekskluzywne i stosunkowo drogie, jednak duża liczba otwierających się
lokali spowodowała, że obecnie sushi jest dostępne praktycznie dla każdego,
również pod względem jego ceny. Co ciekawe, w czasie pandemii Polacy bardzo
chętnie zamawiali sushi na wynos i w dowozie, co przedstawiają dane POSbistro
zebrane na potrzeby raportu o kondycji polskiej gastronomii.
Co odpowiada za sukces tego dania?
Dlaczego lokale sushi stosunkowo dobrze poradziły sobie w czasie pandemii, a
obecnie ich przychody w większości wracają do tych z roku 2019?
Jak prowadząc lokal sushi wyróżnić się na tle konkurencji i czym charakteryzują się
restauracje sushi, które mogą liczyć na lojalnych klientów?
To główne tematy, wokół których skupiliśmy się tworząc ten e-book. Dodatkowo
zawarliśmy w nim dwie checklisty. Pierwsza jest skierowana do osób
zainteresowanych otwarciem własnego lokalu w formie franczyzy i zwraca uwagę
na to o czym należy pamiętać podpisując umowę franczyzową. Natomiast druga
pomaga franczyzodawcom poprawnie skonstruować tego typu dokument.
Mamy nadzieję, że lektura tego e-booka przybliży obraz polskiego segmentu lokali
sushi w czasie pandemii i odpowie na pytanie: co sprawia, że Polacy pokochali
sushi?
Życzymy przyjemnej lektury!
Zespół POSbistro i MAKRO Cash &Carry
-2-