może w każdym momencie zrezygnować z dalszego udziału w nim. W tym celu powinien przesłać
na adres Organizatora: Albedo Marketing sp. z o.o., ul. Góralska 3, 60-623 Poznań z dopiskiem
„Rezygnacja – Konkurs Podkręć obroty z Żywiec Zdrój” własnoręcznie podpisane oświadczenie o
rezygnacji z udziału w Konkursie lub wysłać jego skan/czytelne zdjęcie na adres e-mail:
[email protected]. Na podstawie i z chwilą otrzymania oświadczenia o
rezygnacji Organizator usunie danego Uczestnika z grona Uczestników Konkursu.
3.
ZASADY PRZEPROWADZANIA KONKURSU
3.1.
Celem Konkursu jest zwiększenie sprzedaży Produktów promocyjnych dostępnych w Makro.
Zadanie konkursowe polega na:
3.1.1. zrealizowaniu w okresie od 01 kwietnia 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r. indywidualnego
celu zakupowego – określonego jako łączna wartość zakupów (ceny netto) Produktów
promocyjnych;
3.1.2. osiągnięciu w okresie od 01 kwietnia 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r. najwyższego wzrostu
% (w odniesieniu do indywidualnego celu zakupowego) w swojej grupie zakupowej
poprzez zakup w Makro Produktów promocyjnych
- z zastrzeżeniem, że wartość dokonywanych zwrotów, w tym zwrotów dokonanych po terminie
zakończenia Konkursu, a dotyczących Produktów promocyjnych zakupionych w okresie od 01
kwietnia 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r., zostanie odliczona od wartości zakupów w tej samej
wartości. Oznacza to, że Uczestnik, któremu została przyznana i wydana nagroda w Konkursie
zwróciłby następnie Produkty promocyjne i taki zwrot wpłynąłby na ostateczne wyniki Konkursu
(Uczestnik nie zajmowałby premiowanego miejsca w rankingu), Uczestnik zostanie wezwany do
zwrotu otrzymanej nagrody (lub jej równowartości, jeśli została już wykorzystana).
3.2.
Indywidualne cele zakupowe wyznaczone zostały na podstawie wielkości średniego obrotu w
Makro za okres marzec – kwiecień 2022 r. W przypadku braku historii zakupowej w miesiącach
marzec – kwiecień 2022 r. indywidualny cel zakupowy zostaje wyznaczony na podstawie średniej
zakupowej z miesięcy styczeń – luty 2023 r. (zakupy w Halach Makro i usłudze Delivery).
Minimalny cel zakupowy to 350 zł netto.
3.3.
Indywidualny cel zakupowy będzie widoczny dla Uczestnika w Aplikacji po zalogowaniu. Po
osiągnięciu swojego celu zakupowego Uczestnik będzie mógł śledzić miejsce w rankingu w
swojej grupie obrotowej, przy czym wyniki w Aplikacji uwzględniają dane z poprzedniego dnia.
Informację na temat indywidualnego celu zakupowego i jego bieżącej realizacji można również
otrzymać od Przedstawiciela Handlowego Makro. Informacje publikowane w rankingach w
okresie trwania Konkursu nie są wiążącym przyrzeczeniem wydania nagrody i stanowią jedynie
poglądowe dane o wynikach osiąganych przez Uczestników.
3.4.
W zależności od wielkości wyznaczonego celu zakupowego Organizator dzieli Uczestników na
trzy grupy obrotowe:
3.4.1
I grupa – Uczestnicy z celem zakupowym w przedziale 350 zł - 400 zł netto,
3.4.2
II grupa – Uczestnicy z celem zakupowym w przedziale 401 zł – 800 zł netto,
3.4.3
III grupa – Uczestnicy z celem zakupowym powyżej 800 zł netto.
3.5.
W Konkursie zostaną uwzględnione jedynie zakupy Produktów promocyjnych, za które została
uiszczona pełna i terminowa płatność wynikająca z wystawionej faktury VAT lub tzw.
uproszczonej faktury VAT oraz które zostały dokonane w Makro w okresie trwania Konkursu (od
01 kwietnia 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r.).
3.6.
Ilekroć w Regulaminie mowa jest o wartości dokonanych zakupów Produktów promocyjnych lub
ich sprzedaży przez poszczególnych Uczestników zawsze rozumie się przez to ich wartość netto
(tj. bez podatku VAT).