Gazetka Makro - 1.04.2023 - 30.04.2023 - GAZETKA NIEAKTUALNA *

* Obowiązuje we wszystkich sklepach Makro

Produkty w tej gazetce

 
może w każdym momencie zrezygnować z dalszego udziału w nim. W tym celu powinien przesłać na adres Organizatora: Albedo Marketing sp. z o.o., ul. Góralska 3, 60-623 Poznań z dopiskiem „Rezygnacja – Konkurs Podkręć obroty z Żywiec Zdrój” własnoręcznie podpisane oświadczenie o rezygnacji z udziału w Konkursie lub wysłać jego skan/czytelne zdjęcie na adres e-mail: [email protected]. Na podstawie i z chwilą otrzymania oświadczenia o rezygnacji Organizator usunie danego Uczestnika z grona Uczestników Konkursu. 3. ZASADY PRZEPROWADZANIA KONKURSU 3.1. Celem Konkursu jest zwiększenie sprzedaży Produktów promocyjnych dostępnych w Makro. Zadanie konkursowe polega na: 3.1.1. zrealizowaniu w okresie od 01 kwietnia 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r. indywidualnego celu zakupowego – określonego jako łączna wartość zakupów (ceny netto) Produktów promocyjnych; 3.1.2. osiągnięciu w okresie od 01 kwietnia 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r. najwyższego wzrostu % (w odniesieniu do indywidualnego celu zakupowego) w swojej grupie zakupowej poprzez zakup w Makro Produktów promocyjnych - z zastrzeżeniem, że wartość dokonywanych zwrotów, w tym zwrotów dokonanych po terminie zakończenia Konkursu, a dotyczących Produktów promocyjnych zakupionych w okresie od 01 kwietnia 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r., zostanie odliczona od wartości zakupów w tej samej wartości. Oznacza to, że Uczestnik, któremu została przyznana i wydana nagroda w Konkursie zwróciłby następnie Produkty promocyjne i taki zwrot wpłynąłby na ostateczne wyniki Konkursu (Uczestnik nie zajmowałby premiowanego miejsca w rankingu), Uczestnik zostanie wezwany do zwrotu otrzymanej nagrody (lub jej równowartości, jeśli została już wykorzystana). 3.2. Indywidualne cele zakupowe wyznaczone zostały na podstawie wielkości średniego obrotu w Makro za okres marzec – kwiecień 2022 r. W przypadku braku historii zakupowej w miesiącach marzec – kwiecień 2022 r. indywidualny cel zakupowy zostaje wyznaczony na podstawie średniej zakupowej z miesięcy styczeń – luty 2023 r. (zakupy w Halach Makro i usłudze Delivery). Minimalny cel zakupowy to 350 zł netto. 3.3. Indywidualny cel zakupowy będzie widoczny dla Uczestnika w Aplikacji po zalogowaniu. Po osiągnięciu swojego celu zakupowego Uczestnik będzie mógł śledzić miejsce w rankingu w swojej grupie obrotowej, przy czym wyniki w Aplikacji uwzględniają dane z poprzedniego dnia. Informację na temat indywidualnego celu zakupowego i jego bieżącej realizacji można również otrzymać od Przedstawiciela Handlowego Makro. Informacje publikowane w rankingach w okresie trwania Konkursu nie są wiążącym przyrzeczeniem wydania nagrody i stanowią jedynie poglądowe dane o wynikach osiąganych przez Uczestników. 3.4. W zależności od wielkości wyznaczonego celu zakupowego Organizator dzieli Uczestników na trzy grupy obrotowe: 3.4.1 I grupa – Uczestnicy z celem zakupowym w przedziale 350 zł - 400 zł netto, 3.4.2 II grupa – Uczestnicy z celem zakupowym w przedziale 401 zł – 800 zł netto, 3.4.3 III grupa – Uczestnicy z celem zakupowym powyżej 800 zł netto. 3.5. W Konkursie zostaną uwzględnione jedynie zakupy Produktów promocyjnych, za które została uiszczona pełna i terminowa płatność wynikająca z wystawionej faktury VAT lub tzw. uproszczonej faktury VAT oraz które zostały dokonane w Makro w okresie trwania Konkursu (od 01 kwietnia 2023 r. do 30 kwietnia 2023 r.). 3.6. Ilekroć w Regulaminie mowa jest o wartości dokonanych zakupów Produktów promocyjnych lub ich sprzedaży przez poszczególnych Uczestników zawsze rozumie się przez to ich wartość netto (tj. bez podatku VAT).

Inne gazetki Makro

Najnowsze gazetki