Gazetka Rossmann Maj 2021 - GAZETKA NIEAKTUALNA *

* Dotyczy tych sklepów Rossmann

Zobacz więcej

Produkty w tej gazetce

 
Victorio & Lucchino. * Hiszpańskie zapachy w Rossmannie ZAPACH NO 5 - Absolutna świeżość (zapach cytru- sowo-owocowy)- oparty jest na nutach cytrusowych w połączeniu z siłą i czystością wody. ZAPACH NO 6 - Naturalna clegancja (zapach drzew- ny). Podstawą tego szlachetnego męskiego zapachu są ciepłe i zmysłowe nuty drzewne, m.in. ccdru. Markç należącą do grupy Puig (m.in. Paco Rabanne, Carolina Herrera, Antonio Banderas) stworzyli dwaj hiszpańscy projektanci - José Victor Rodríguez Caro z Córdoby i José Luis Medina del Corral z Sevilli. Projektują ubrania i akcesoria (torcbki, zegarki, okulary przeciwsłoneczne) oraz elementy do dekoracji wnçtrz. Inspiruje ich przyroda Andaluzji, gdzie obaj mieszka- ją i pracują. „Tworzymy tu modę pośród zapachów pelargonii, bazylii i mirtu" - mówią. I najprawdopo- dobniej wła śnie te wspaniałe aromaty sprawiły, żc zdecydowali sięç także spróbować sił w branży per- fumiarskiej. Ich pierwszym w spólnie wykrcowanym zapachem była Carmen, perfumy dla kobiet, nazwane tak na cześć bohaterki opery Bizeta. Obecnie współ- pracują z takimi perfumiarzami jak Rosendo Mateu, Pierre Bourdon, Élisabeth Vidal, Alberto Morillas, Fanny Bal czy Sonia Constant. Kolekcja szcściu męskich wód toalctowych Victorio & Lucchino - nowość w sieci Rossmann - to zapa- chy inspirowane naturą i żywiołami, które podkre- ślają wyrazistą osobowość używających ich mężczyzn. Wody toaletowe marki Victorio & Lucchino w sty- lowych opakowaniach o poj. 150 ml dostępne są wyłącznie w Rossmannie. Naturalne * czy syntetyczne Nie wszystko, co naturalne, jest lepsze. Obeenie - ze względów etycznych i ekonomicznych - stosuje się syntetyczne substytuty wielu skład- ników naturalnych używanych w perfumiar- stwie od wieków. Syntetyczny jest np. cywet (wcześniej pozyskiwany z gruczołów okołood- bytniczych eywety afrykańskiej), pižmo (zostawiliśmy w spokoju gruczoły piżmowców) czy ambra (ambroksan zastąpił wydzielinę z przewodu pokarmowego kaszalota). To nie wszystko. – Gdybyśmy podjęli decyzję o wyeli- minowaniu syntetyków, musielibyśmy na przy- kład pożegnać w szystkie zapachy owocowe, które nie są eytrusami – mówi Monika Kaleta, perfumiarz Polleny Aromy w książce „Zapach. Niewidzialny kod". – Bo nie ma olejku truskaw- kowego, jabłkowego czy brzoskwiniowego... [z pestek tych owoców pozyskuje się oleje wy- korzystywane m.in. do pielegnacji, a nie olejki eteryczne - red.J. Nie byłoby też zapachów wodnych, powietrznych, tego niesamowitego efektu świeżości i lekkości nut owocowych. ZAPACH NO 1 Dzika witalność (nalcży do grupy drzewnych) - jest świeży, energetyczny, z wyczuwal- ną nutą szałwii i drewna czerwonego cedru. ZAPACH NO 2 - Ekstremalna świecżość (zapach typu fougère) - charakteryzuje się wyczuwalnym akordem morskim, a dodatkowo ma w sobie intensywną świe- żość cytrusów i sycylijskiej bergamotki. ZAPACH NO 3- Magnety zm uwodzenia (zapach drzewny) to haitański wetiwer, paczula, świeże przy- prawy i benzoina (aromatyczny ketoalkohol, przy- wodzący na myśl nuty gorzkich migdałów i kamfory). ZAPACH N° 4 - Egzotyka (zapach fougère) - dominują w nim nuty pikantne i aromatyczne, drzewne i ambrowe. 83

Inne gazetki Rossmann

Najnowsze gazetki